donderdag 12 januari 2012

Happy new year!

Het is alweer meer dan een week geleden toen 2012 begon!
Let it be a better year:)

Al goede voornemens bedacht? Niet zo cliché hoop ik, goede voornemens zijn er om je aan te houden:)
dus de mijne zijn:
Propedeuse halen;
Rijbewijs halen;
Positiever zijn./minder geïrriteerd raken.

Nu hopen dat mij dat lukt,
het laatste is wel weer grappig want irriteer me soms zo aan mensen en dat is moeilijk af te leren.
Ik weet niet of ik de enige bent die zich echt kan ergeren als mensen midden op de weg lopen en dan ook nog eens heel langzaam, een hele irritante tik hebben of smakken vind ik ook zo vervelend.
maar nu ga ik me er niet meer aan ergeren :)

ben benieuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik hoop dat je een leuk berichtje achterlaat:)
En ik stuur je er vast en zeker 1 terug!

Hope to see you soon!